Hoe gaan we met elkaar om?

BSGR helpt u graag met vragen over uw lokale belastingaanslag, uw betaling en overige dienstverlening. Dat willen wij doen in een prettige en veilige sfeer met wederzijds respect. U mag van ons verwachten, dat wij uw zaken op een professionele en correcte manier afwerken. Wij verwachten van u dat u ons daarvoor de kans geeft. Dit geldt zowel tijdens een telefonisch onderhoud als bij online-, schriftelijk en persoonlijk contact. Het kan voorkomen dat er een meningsverschil is. Echter mag dit niet leiden tot ongewenst gedrag. Ongewenst gedrag accepteert BSGR niet.

Lees welke regels de BSGR heeft opgesteld en waar zij zichzelf, maar ook u aan houdt: Gedragscode.

Bent u ontevreden over hoe u door ons bent behandeld?

Dan kunt u een klacht indienen d.m.v. het invullen van het klachtenformulier. U kunt dit formulier niet gebruiken voor het indienen van een bezwaar-, beroep- of verzoekschrift.

Naar boven ▲