Medewerker objecten

Werken in een dynamische organisatie waarin jij als professional een bijdrage kunt leveren? Dan ben jij bij De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) aan het juiste adres. Wij zijn op zoek naar een medewerker objecten die verantwoordelijk is voor het op juiste wijze registreren en bijhouden van de gemeentelijke vastgoedobjecten binnen ons samenwerkingsverband.

Over BSGR

BSGR is een samenwerkingsverband tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en binnenkort 10  gemeenten binnen de provincie Zuid-Holland. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Daarnaast bepalen wij de hoogte van de WOZ-waarde voor alle onroerende zaken binnen de aangesloten gemeentes. De afdeling WOZ is naast het taxeren van alle objecten ook verantwoordelijk voor het beheren van de basisregistraties. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid.

De functie

De omvang van de te taxeren objecten binnen de BSGR blijft groeien. Naast een nieuwe deelnemende gemeente vinden binnen de bestaande deelnemende gemeenten ook diverse ontwikkelingen plaats: panden en (bouw)locaties krijgen een andere bestemming en de straatwerkelijkheid van panden is dynamisch. Kortom: er wordt volop gebouwd, verbouwd  en ontwikkeld!

Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt en op hoogwaardig niveau up-to-date houden van de straatwerkelijkheid van ongeveer 225.000 WOZ objecten in het belastingpakket met als uitgangspunt de wettelijke vereisten en de eisen van de Waarderingskamer.

Dit houdt in dat jij je voornamelijk bezig houdt met:

  • Het verzamelen, registreren, muteren en beheren van met name objectgegevens (aangevuld met subjectgegevens en kadastrale gegevens) van bestaande (unieke) woningen, bouwlocaties en woningen in aanbouw ;
  • Verwerken van (externe) gegevens in de WOZ- en/of belastingapplicatie, met behulp van en vanuit de geografische component en (geautomatiseerd) geleverde data/output;
  • Het doen van terugmeldingen bij de diverse basisregistraties;
  • Telefonische klantcontacten in de eerste lijn (initiatief van de klant of het ophalen van informatie vanuit de organisatie) en/of klantcontact als gevolg van een (inpandige) opname;
  • Je ondersteunt het bewaken, controleren en verbeteren van de kwaliteit van resultaten en procedures.

Jouw profiel

Word jij onze duizendpoot?

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week en
  • Hebt een relevante HBO opleiding afgerond of beschikt over aantoonbaar WO werk- en denkniveau op technisch c.q. bèta vlak bij voorkeur in de gebouwde omgeving (bijvoorbeeld  bouwkunde, GEO informatie);
  • Bij voorkeur aangevuld met aantoonbare kennis van tekenprogramma’s (auto CAD, Sketch-up, Blue Beam/Revu);
  • Je beschikt over competenties om te werken met topografische ondergronden;
  • Bent in staat om integraal (mee) te denken;
  • Kennis van de wet WOZ en basisregistraties (voornamelijk BAG en BGT) is een pré;
  • En bent in het bezit van je rijbewijs B.

De afdeling is gericht op toekomstige ontwikkelingen, bijblijven en vooruitlopen op ons vakgebied. Competenties als stressbestendigheid, accuratesse, flexibiliteit, proactief, verantwoordelijkheid, resultaatgericht en analytisch zijn op jou van toepassing. Jouw communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld waardoor jij makkelijk aansluiting vindt bij verschillende doelgroepen.

Ons aanbod

Wij bieden jou een baan in een dynamische omgeving die gericht is op de toekomst, met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. De BSGR is een op ontwikkeling gerichte organisatie waarbij iedere medewerker volop de kans wordt geboden zijn of haar talenten maximaal te benutten en te ontwikkelen. Tot de arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verder een collectieve zorgverzekering en een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%. Verder is er sprake van reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, flexibele werktijden, en volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Het salaris is marktconform.

Naar boven ▲